07 май 2021

Ния

Учила в три факултата в Софийския университет, решава да избере маркетинга за своя професия, защото той събира в себе си логиката, общуването, промяната и погледа, насочен към новото. Приключенец по природа, естествено я вълнуват Космоса, обикалянето на непознати села из България и концерти на живо.

След близо 4 години в дигиталния маркетинг, в които работи за един от най-големите онлайн магазини за техника у нас, рекламирайки брандове като Philips, Whirlpool, Samsung, а след това в агенция за един от големите световни технологични брандове, усеща че започва да й липсва нещо.

Отговорът намира в медитацията и книгите за психология и психоанализа, с които се разтоварва и чете сутрин. Оказва се, че логиката винаги е тази, която гради, но общуването е това, което поддържа и задържа всичко заедно. И това е вярно независимо дали си бранд или изразяваш себе си и търсиш съмишленици.

Така се насочва към Social media copywriting, където да може да използва всичко, през което е минала до момента и да включи хуманитарните си образования и психологията в действие.
И ето че става част от усмихнатия и положителен екип на Direct Media KRES, с които с нетърпение очаква много предизвикателни кампании с много общуване и наслаждаване на процеса и на резултата.